Βίντεο στα Social Media ως περιεχόμενο

By DigiTact.gr

Το περιεχόμενο βίντεο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι οπτικά άτομα. Και τα Βίντεο στα Social Media τους επιτρέπουν να “καταναλώνουν” πληροφορίες με ελκυστικό και…

Είδη περιεχομένου στα Social Media

By DigiTact.gr

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις και τα άτομα. Τα είδη περιεχομένου είναι σημαντικός παράγοντας ώστε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Και να δημιουργήσετε αξία για το εμπορικό σήμα…

Η σημασία του Community Management

By DigiTact.gr

Η κοινοτική διαχείριση [Community Management] είναι η διαδικασία διαχείρισης και διευκόλυνσης της επικοινωνίας μεταξύ μιας επωνυμίας και του κοινού-στόχου της μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Περιλαμβάνει την δημιουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξη της διαδικτυακής…

Τεχνητή νοημοσύνη στα Social Media

By DigiTact.gr

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει φέρει επανάσταση σε πολλούς κλάδους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποτελούν εξαίρεση. Η Τεχνητή νοημοσύνη στα Social Media αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.…

Διαφήμιση στα Social Media: Ποιο το μέλλον;

By DigiTact.gr

Η διαφήμιση στα Social Media έχει προχωρήσει πολύ σε σύντομο χρονικό διάστημα. Και είναι έτοιμη να συνεχίσει να εξελίσσεται και τα επόμενα χρόνια. Καθώς η τεχνολογία προχωρά και η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει, οι επιχειρήσεις…

Micro-Influencers στο social media marketing

By DigiTact.gr

Τα τελευταία χρόνια, το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει γίνει σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις. Επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να αναπτύξουν αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους. Μία από τις πιο πρόσφατες…