Προβάλετε την επιχείρησή σας στην πρώτη σελίδα της Google
Θέλετε διαφήμιση στα αποτελέσματα της Google με google search ads;
Ξέρετε τι είναι η πληρωμένη αναζήτηση;
Τα Google search ads είναι η επί πληρωμή διαφήμιση στην google για να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τα Google search ads σας επιτρέπουν να συνδεθείτε αμέσως με ανθρώπους που ψάχνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Σας βοηθάμε να στοχεύσετε κοινό, που θα γίνει η μελλοντική πελατεία σας. Με έναν συνδυασμό πληρωμένης διαφήμισης στα αποτελέσματα αναζήτησης της google και της βοήθειας του βασικού SEO στην σελίδα [landing page] που θέλετε να διαφημίσετε.
Γιατί είναι δύσκολο να κάνετε διαφήμιση στην Google μόνοι σας;
- Για να κάνει κάποιος διαφήμιση στην Google, πρέπει να γνωρίζει σωστή βελτιστοποίηση SEO της σελίδας που θέλει να διαφημίσει. Με άλλα λόγια πρέπει να ξέρει κάποιος βασικές αρχές του search engine optimization. Αυτό είναι που κάνει μία σελίδα ποιοτική και παράλληλα δείχνει στην google ότι είναι κατάλληλη και σχετική με την διαφήμιση που έχετε δημιουργήσει μέσω των google ads.
- Μια άλλη δυσκολία που συναντούν οι ιδιώτες όταν προσπαθούν από μόνοι τους να κάνουν διαφήμιση, είναι ο προσδιορισμός του σωστού κοινού [target group]. Δηλαδή πρέπει οι διαφημίσεις να απευθύνονται στα κατάλληλα άτομα που μπορούν να γίνουν στο μέλλον πελάτες της επιχείρησης σας.
- Για να είναι αποτελεσματικές οι διαφημίσεις σας στην Google επιβάλλεται να επικεντρώνονται οι δημιουργοί της διαφήμισης στις σωστές λέξεις κλειδιά. Έτσι, θα μειωθεί το μέσο κόστος σας ανά διαφημιστική καμπάνια.
Ποια τα οφέλη της διαφήμισης αναζήτησης με τα Google Search Ads;
Οι διαφημιστικές υπηρεσίες στο Search [αναζήτηση] της Google είναι ένα από τα πιο καίρια διαφημιστικά κανάλια για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
Η διαφήμιση στην αναζήτηση των αποτελεσμάτων της google είναι ένας βασικός τρόπος ώστε να οδηγήσετε άμεσα έσοδα για την επιχείρησή σας.
Τα οφέλη της διαφήμισης στο Search Advertising είναι πολλαπλά. Σας παρουσιάζουμε τα βασικά:
-
Δεν πληρώνετε αν δεν κάνουν κλικ στην διαφήμιση
Αν η διαφήμιση σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα της Google, εσείς πληρώνετε μόνο αν πραγματικά κάνουν “κλικ” στη διαφήμιση. Έτσι, πάρα πολλοί άνθρωποι θα δουν το όνομα της εταιρείας σας. Αυτό μεταφράζεται σε σημαντική προβολή της επιχείρησης σας σε μεγάλο και ευρύ κοινό. Το όφελος θα είναι η αναγνωρισιμότητα σας ως brand στο μέλλον. Και για αυτήν την προβολή, εσείς πληρώνετε μόνο αν ο χρήστης επισκεφθεί πραγματικά την ιστοσελίδα σας.
-
Διακριτικότητα στα αποτελέσματα της google
Η Google έχει κάνει τις διαφημίσεις pay-per-click (PPC) στα αποτελέσματα αναζήτησης οπτικά παρόμοιες με τα οργανικά αποτελέσματα. Καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο για τους ανθρώπους να διαφοροποιήσουν το ένα από το άλλο. Υπολογίζεται ότι περίπου οι μισοί από τους ενδιαφερόμενους που αναζητούν κάτι στην google, δεν μπορούν πραγματικά να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ των αποτελεσμάτων πληρωμένης και οργανικής αναζήτησης. Αυτό σαφώς και δίνει σημαντικό πλεονέκτημα για διαφήμιση με google search ads!
-
Εστίαση προσοχής στο Marketing πρόθεσης
Οι εταιρείες πρέπει να γνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν την πραγματική πρόθεση των πελατών τους. Αυτό αποτελεί την κεντρική ιδέα του λεγόμενου μάρκετινγκ πρόθεσης: Στόχευση του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης στην πρόθεση του πελάτη - δηλ. γνωρίζοντας τι θέλουν οι πελάτες σας, μια δεδομένη στιγμή και εστιάζοντας στους τρόπους για να τους το προσφέρετε. Είναι σχεδόν αυτονόητο ότι οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν ένα εξαιρετικό όχημα για την εφαρμογή του μάρκετινγκ πρόθεσης. Αποκαλύπτουν χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την πρόθεση αγοράς του χρήστη-καταναλωτή.
-
Φθηνή λύση για όσους δεν θέλουν να πληρώσουν για S.E.O
Η διαφήμιση αναζήτησης επί πληρωμή είναι μια λύση για ιστότοπους που δεν κατατάσσονται σε υψηλά οργανικά επίπεδα και έχουν κακή απόδοση στο SEO. Είναι επίσης ένας τρόπος με τον οποίο οι νέες επιχειρήσεις μπορούν να εμφανιστούν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, κερδίζοντας έτσι μια σημαντική προβολή στην αναζήτηση και προσεγγίζοντας πιο εύκολα το κοινό-στόχο τους.
-
Ιδανικό για εταιρείες που παρέχουν "επείγουσες" υπηρεσίες
Ορισμένες επιχειρήσεις είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από την διαφήμιση αναζήτησης. Αυτή η διαφήμιση είναι καλή για εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες ή πωλούν προϊόντα που χρειάζονται "άμεσα" οι άνθρωποι, για την κάλυψη μιας επείγουσας ανάγκης τους. Η φύση των υπηρεσιών που παρέχονται από ειδικούς 24/7, όπως υδραυλικοί, τεχνίτες, ηλεκτρολόγοι ή υπηρεσίες ελαστικών, καθιστά δύσκολη τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων των επιχειρήσεων αυτών με τους πελάτες τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις η επένδυση σε μακροπρόθεσμες καμπάνιες προβολής είναι πιθανό να μην αποδώσει το maximum. Θα πρέπει λοιπόν να γίνει προτεραιότητα για τέτοιες εταιρείες, η προβολή στα search αποτελέσματα της google, ώστε να είναι παρούσες και ψηλά στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αυτών.
-
Αποτελεσματική διαφήμιση για κινητά [mobile search]
Η χρήση κινητού τηλεφώνου για την εύρεση μιας υπηρεσίας έχει περισσότερο νόημα για συγκεκριμένες επείγουσες καταστάσεις. Για παράδειγμα, επειδή είναι πιο πιθανό να αναζητήσουμε "στάθμευση στο κέντρο της πόλης", ή "μεταφορική εταιρεία στο κέντρο" ή "οδοντίατρο κοντά μου" σε μια κινητή συσκευή, η πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης θα έχει καλύτερα αποτελέσματα σε κινητές συσκευές παρά σε Desktop υπολογιστές. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις δεν μπορούν πλέον να αγνοούν την τάση του mobile search. Οι ιστότοποι πρέπει να ανταποκρίνονται και να είναι ευανάγνωστοι και φιλικοί για όλες τις κινητές συσκευές, ώστε να επωφελούνται από την σωστή προβολή τους σε αυτές.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Η μεθοδολογία μας στα Google Search Ads βασίζεται σε Ενέργειες με Τακτική

Κατανόηση της επιχείρησης
Πρέπει να κατανοήσουμε το κοινό-στόχο και την επιχειρήση σας. Αυτό μας δίνει πληροφορίες σχετικά με τους ανταγωνιστές σας, τους στόχους και την διαφοροποίηση των προϊόντων της επιχείρησης σας.

Έρευνα για τις σωστές λέξεις κλειδιά
Ο καθορισμός των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι πολύ σημαντικός για μια επιτυχημένη καμπάνια. Με την έρευνα των σωστών λέξεων-κλειδιών, σας παρέχουμε την καλύτερη απόδοση επένδυσης [ROI].
![Google search ads μεθοδολογία: Ανάλυση ανταγωνιστικού χάσματος [Gap]](https://www.digitact.gr/wp-content/uploads/2022/03/Competitive-Gap-analysis.png)
Ανάλυση ανταγωνιστικού χάσματος [Gap]
Θα μελετήσουμε τους ανταγωνιστές σας για να δούμε πώς εκτελούν την δική τους καμπάνια στα Google Ads. Αυτό θα δώσει στην επιχείρηση σας την σωστή μόχλευση για την καλύτερη δυνατή ανάπτυξη της.

Δημιουργία της search καμπάνιας σας
Αυτό το βήμα περιλαμβάνει τη δημιουργία της καμπάνιας σας στα Google Ads και τη διαμόρφωσή της. Με παραλλαγές και βελτιώσεις των διαφημίσεων σας, για επίτευξη υψηλότερων ποσοστών επιτυχίας.

Σχεδιασμός σελίδας προορισμού
Με την ταλαντούχα ομάδα ανάπτυξης μας θα σχεδιάσουμε την σωστή σελίδα προορισμού [landing page] που απαιτεί η google με SEO. Για την άρτια διαφημιστική προβολή σας στην μηχανή αναζήτησης.

Παροχή αναλυτικών αναφορών
Σας παρέχουμε αναλυτικά reports, για τα αποτελέσματα των προηγούμενων μηνών και προγραμματίζουμε για τους επόμενους μήνες την διαφημιστική σας στρατηγική, απλά και κατανοητά.
SEARCH ADVERTISING AGENCY DIGITACT
Ανακαλύψτε την υπηρεσία διαφήμισης στα αποτελέσματα αναζήτησης από τους ειδικούς
Η διαδικτυακή φήμη μιας επιχείρησης είναι βασικό συστατικό για την επιτυχία της. Οι ιστοσελίδες δεν αποτελούν μόνο μία online παρουσίαση επιχείρησης στο διαδίκτυο. Οι ιστοσελίδες μπορούν και προσφέρουν τεράστια ανάπτυξη για την επιχείρηση, δυναμώνοντας επιπλέον τις πωλήσεις και τα έσοδα που αυτή θα κερδίσει. Επιπλέον, η ορθή στόχευση των πελατών και η παροχή μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας χρήστη, δημιουργούν προϋποθέσεις για μακροχρόνιους πελάτες που και αυτοί με τη σειρά τους, θα φέρουν νέους υποψήφιους πελάτες.
Κατακτήστε τα ψηφιακά διαφημιστικά κανάλια με το σωστό τρόπο στο Search Advertising
Οι υπηρεσίες διαφήμισης αναζήτησης που διαθέτουμε έχουν ως στόχο να κάνουν την επιχείρησή σας να διαπρέψει στα διαδικτυακά κανάλια και μέσα. Σας βοηθάμε να δημιουργήσετε μια διαφημιστική καμπάνια αναζήτησης [Search advertising campaign] που επιτυγχάνει τους στόχους σας, για να κατοχυρώσετε μια θέση στην πρώτη σελίδα της Google. Η DigiTact θα σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερες πωλήσεις, να προσελκύσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και να βελτιώσετε την απόδοση της διαφημιστικής σας επένδυσης.
Η υπηρεσία διαφήμισης στην αναζήτηση μόνο κέρδος θα δώσει στην επιχείρησή σας

1. Περισσότεροι ποιοτικοί μακροχρόνιοι πελάτες
Αφιερώνουμε χρόνο για να κατανοήσουμε τα επιχειρηματικά σας σχέδια και να σχεδιάσουμε μια αποτελεσματική διαφήμιση αναζήτησης για την επιχείρησή σας. Η εργασία μας απαιτεί χρόνο, κόπο και μεγάλη δέσμευση από μέρους μας.

2. Απογείωση της φήμης και της επωνυμίας σας
Δημιουργούμε διαδικτυακή φήμη για εσάς σε όλα τα μέσα, κινητά και desktop. Σας προβάλλουμε στα κοινωνικά δίκτυα σωστά και μελετημένα ώστε να διασφαλίσουμε ότι θα επιτύχετε αναγνώριση της επωνυμίας σας στην διαδικτυακή αγορά.

3. Αποτελεσματική βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών
Θα συνεχίζουμε να βελτιστοποιούμε αποτελεσματικά όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες έτσι ώστε να έχετε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, σύμφωνα με τους στόχους και τις αντικειμενικές επιδιώξεις της επιχείρησης σας.
Κάνουμε το Search Advertising να λειτουργήσει για την επιχείρηση σας
Έχουμε πρόσβαση σε πλατφόρμες που απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις, εργαλεία και δεξιότητες. Μας βοηθούν να οδηγήσουμε την επιχείρησή σας στην επιτυχία
Η εξειδικευμένη ομάδα μας μπορεί να ελιχθεί με πολλές ταυτόχρονα διαφορετικές διαφημιστικές καμπάνιες ώστε να επιτύχετε τους στόχους σας
Προσφέρουμε την βέλτιστη απόδοση επένδυσης, προσαρμόζοντας τον προϋπολογισμό σας στα ευέλικτα διαφημιστικά μας σχέδια. Για αποτελεσματικές καμπάνιες σύμφωνα με τις μοναδικές ανάγκες των πελατών μας
Συχνές Ερωτήσεις για το Search Advertising στην Google
1.Πώς ορίζεται η διαφήμιση αναζήτησης;
Η επί πληρωμή διαφήμιση αναζήτησης (γνωστή ως sponsored ads στην google), ή αλλιώς μάρκετινγκ αναζήτησης με πληρωμή ανά κλικ είναι μια τεχνική που εμφανίζει διαφημίσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, κάθε φορά που κάποιος ψάχνει για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρονται από τον διαφημιστή. Με αυτόν τον τρόπο, η διαφήμιση που εμφανίζεται π.χ στην google, ταιριάζει απόλυτα με το κάθε ερώτημα του χρήστη στο search bar της google.
2. Σε τι διαφέρουν τα οργανικά σε σχέση με τα επί πληρωμή αποτελέσματα;
Για μια συγκεκριμένη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, τα οργανικά αποτελέσματα λαμβάνονται από αλγορίθμους των μηχανών αναζήτησης. Τα πληρωμένα αποτελέσματα είναι συνήθως διαφορετικά από τα οργανικά. Η οργανική αναζήτηση εστιάζει σε μη πληρωμένες κατατάξεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ η πληρωμένη αναζήτηση εστιάζει σε πληρωμένες κατατάξεις. Με τη οργανική αναζήτηση, οι εταιρείες χρησιμοποιούν το SEO για να βελτιστοποιήσουν την ορατότητα και την κατάταξη του site τους στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σε αντίθεση, η αναζήτηση επί πληρωμή, επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν για μια εξέχουσα θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης, ακόμα και πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα.
3. Γιατί υπάρχει μεγάλη ζήτηση για πληρωμένη διαφήμιση;
Γιατί χρειαζόμαστε την πληρωμένη διαφήμιση; Οι πληρωμένες διαφημίσεις δίνουν γενικά καλύτερη παρουσία μιας επωνυμίας στα αποτελέσματα και παρέχουν μεγαλύτερο αριθμό δυνητικού κοινού στο εκάστοτε brand που διαφημίζεται ως επωνυμία. Στοχεύουν πρωτίστως στο κοινό που αναζήτα προϊόντα ή υπηρεσίες παρόμοια με αυτά του διαφημιζόμενου brand. Εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερο αριθμό πελατών που θα παρακολουθήσουν και θα επιλέξουν το εν λόγω διαφημιζόμενο προιόν ή υπηρεσία.
4. Ποιες είναι οι επιλογές στόχευσης που έχω στις διαφημίσεις αναζήτησης;
Η στόχευση διαφημίσεων είναι απαραίτητο μέρος μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να έχετε σχεδιάσει την τέλεια διαφήμιση, αλλά θα πρέπει να την εμφανίσετε στα σωστά άτομα και την κατάλληλη στιγμή, για να πετύχετε καλύτερα τον στόχο σας. Το Search Advertising προσφέρει διαφορετικούς τρόπους στόχευσης των διαφημίσεων σας. Μπορείτε να προσεγγίσετε άτομα με βάση το ποιοι είναι και τι ενδιαφέροντα-συνήθειες έχουν. Επιπλέον μπορείτε να προσαρμόσετε ένα σύνολο λέξεων-κλειδιών, για να προσεγγίσετε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία ώστε να πετύχετε τους συγκεκριμένους σας στόχους.
5. Γιατί πρέπει να χρησιμοποιώ τις διαφημίσεις αναζήτησης πρώτα από όλες τις άλλες τεχνικές μάρκετινγκ;
Το Search Advertising ως διαδικασία, παράγει αποτελέσματα σε πολύ λιγότερο χρόνο. Οι διαφημίσεις στο search της google δημιουργούνται και αλλάζουν πιο εύκολα, αυξάνοντας την πιθανότητα αλληλεπίδρασης του πελάτη με εσάς. Οι διαφημίσεις στην αναζήτηση φέρνουν τους ανθρώπους απευθείας στην λύση που χρειάζονται πολύ πιο γρήγορα. Αυτό καθιστά την διαφήμιση αναζήτησης μια μεγάλη βραχυπρόθεσμη στρατηγική, ενώ συνεχίζει να χτίσει και έμμεσα την παρουσία σας, στα οργανικά αποτελέσματα της google.
Διαφορετικά δείτε όλες μας τις υπηρεσίες μας και επιλέξτε αυτή που σας ταιριάζει!
Κάντε το επόμενο βήμα και επικοινωνήστε μαζί μας
Είστε έτοιμοι να κυριαρχήσετε στα αποτελέσματα της Google με το Search Advertising και να ανεβάσετε την επιχείρησή σας σε πωλήσεις και κέρδη;
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και ένα από τα μέλη της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας εντός 24 ωρών.